Ήταν το 2007 όταν η Dove λάνσαρε για πρώτη φορά τη διαφημιστική της καμπάνια με σύνθημα “Α Campaign for Real Beauty”. Και ενώ όλοι στην αρχή περίμεναν μια ακόμη διαφημιστική προώθηση των γνωστών καλλυντικών προϊόντων της εταιρείας που να ακολουθεί την πεπατημένη σχετικά με τη γυναικεία ομορφιά, η Dove… πρωτοτύπησε και χτύπησε φλέβα χρυσού! Από την επιτυχία της διδάχθηκαν πολλές ακόμα εταιρείες που έμελε να περπατήσουν στα χνάρια της.

H καμπάνια γνώρισε παγκόσμια επιτυχία καθώς βασίστηκε στην κατάρρευση των στερεοτύπων που υπάρχουν σχετικά με τη γυναικεία ομορφιά και το γυναικείο σώμα. Συγκεκριμένα, αφορμή αποτέλεσαν έρευνες που κατέδειξαν πως ένα πολύ μικρό ποσοστό του γυναικείου πληθυσμού ένιωθε υπεύθυνο για το πώς αντιμετωπίζει το σώμα του. Οι τυποποιημένες σκέψεις σχετικά με το τι είναι όμορφο, γερασμένο, παχουλό φαίνεται πως κινητοποίησαν έξυπνα τους διαφημιστές της καμπάνιας, κάνοντάς τους να κινηθούν στην αντίθετη κατεύθυνση.

Ποιο ήταν το μυστικό επιτυχίας της καμπάνιας;

Είχε έρθει, λοιπόν, η ώρα οι ίδιες οι γυναίκες να επαναπροσδιορίσουν τα πρότυπα που υπηρετούν και τις εγκλωβίζουν στη δυστυχία. Το μότο της καμπάνιας κινήθηκε στην προβολή της πραγματικής, καθημερινής ομορφιάς, έτσι όπως την ορίζουν οι καθημερινοί άνθρωποι, οι γυναίκες της διπλανής πόρτας. Με αυτόν τον τρόπο η Dove έφερε για πρώτη φορά στο τηλεοπτικό προσκήνιο αληθινές γυναίκες και όχι μοντέλα, με αληθινές ατέλειες που όμως δεν θέλουν να αλλάξουν γιατί τις αγαπούν και τις κάνουν μοναδικές.

Από την πλαστική ομορφιά στην ομορφιά του αυθεντικού, η καμπάνια μοιραία και δίκαια έμεινε στα διαφημιστικά χρονικά ως “the Dove evolution”! Όσο για την ίδια την εταιρεία; Η Dove κατά τη διάρκεια της καμπάνιας είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται από 2,5 δισ. δολάρια σε 4 δισ. δολάρια! Και όλα αυτά γιατί αποτέλεσε μια από τις πρώτες πολυεθνικές που απευθύνθηκε στον μέσο καταναλωτή βάζοντας τον ίδιο πίσω από τις κάμερες και δίνοντάς του το βήμα να εκφράσει την αλήθεια του!