Το 2009, η Old Spice αποφάσισε να ρισκάρει λανσάροντας την “The Man Your Man could smell like” διαφημιστική της καμπάνια, με πρωταγωνιστή αυτόν που έμελε να αποτελέσει έκτοτε iconic πρόσωπο για τις διαφημίσεις της εταιρείας, τον ηθοποιό Isaiah Mustafa.

Έχοντας στα χέρια της μελέτες και μετρήσεις που έδειχναν πως το αγοραστικό κοινό ακόμα και των ανδρικών αρωμάτων αποτελείται ως επί το πλείστον από γυναίκες, η εταιρεία επένδυσε στο να προσελκύσει τους άνδρες διά αυτής της φαινομενικά ανορθόδοξης μεθόδου. Με αυτό το τρόπο, ο Old Spice Man κατάφερε να σαγηνεύσει και να πείσει τις γυναίκες τους να αγοράσουν για τους συντρόφους τους το Old Spice ώστε να μυρίζουν σαν εκείνον! Όλα αυτά, καλοτυλιγμένα προσεκτικά σε ένα όμορφο περιτύλιγμα από γυμνασμένους κοιλιακούς, εξωτικές τοποθεσίες, εκλεπτυσμένες ανδρικές δραστηριότητες και, πάντοτε, ένα απρόσμενο φινάλε!

Ποια νέα δεδομένα έφερε η “The Man Your Man could smell like” καμπάνια;

Η συγκεκριμένη τακτική εγκαινίασε μια ολοκληρωτικά νέα προσέγγιση στον τρόπο που οι διαφημιστές υπολόγιζαν τις ομάδες-στόχο (target groups). Αν οι γυναίκες μπορούσαν να δώσουν την προσοχή τους στη διαφήμιση ενός ανδρικού αρώματος, αυτό θα πολλαπλασίαζε τους τρόπους προώθησης του προϊόντος. Έτσι, η διείσδυσή του στην αγορά θα αποδεικνυόταν μαζικότερη και διαχρονικότερη.

Χωρίς να απομακρυνθεί από την κύρια ομάδα-στόχο και χωρίς να ενοχλήσει με την ευφυή είσοδο των γυναικών σε ένα αμιγώς ανδρικό θέμα, η Old Spice επέκτεινε σταδιακά το concept της διαφήμισης και στα υπόλοιπα προϊόντα της. Το εισαγωγικό μότο “Hello ladies” έγινε viral, ενώ χαρακτηριστικό της επίδρασης που είχε η διαφήμιση είναι το γεγονός πως ανατέθηκε στον ίδιο ηθοποιό, χρόνια μετά, να λανσάρει διαφορετικό προϊόν, παραλλάσσοντας το Old Spice σενάριο αλλά διατηρώντας ανόθευτη την αισθητική του.

H διαφημιστική Weiden-Kennedy έτριβε τα χέρια της καθώς οι πωλήσεις και η δημοτικότητα της εταιρείας είχαν ανοδική πορεία. Το κοινό ζητούσε ολοένα και περισσότερο τον Old Spice Guy. Δεν χρειάζονταν περισσότερα για να συνειδητοποιήσει κάποιος πως η Old Spice είχε καταφέρει να δημιουργήσει έναν διαφημιστικό θρύλο…