Με τις κάθετες διαφημίσεις αλλά και τις bumper ads των 6 δευτερολέπτων, το YouTube δημιουργεί νέα δεδομένα για διαφημιστές και διαφημιζομένους. Θέλοντας να αξιοποιήσει τη θεαματική αύξηση των χρηστών του, αναζητά τρόπους για να αυξήσει με κάθε τρόπο και τα νέα διαφημιστικά εργαλεία που ενσωματώνει.

Μετά την παρουσίαση των κάθετων βίντεο, η δυνατότητα παρουσίασης και κάθετων διαφημίσεων ήταν αναμενόμενη. Κυρίως, όμως, ήταν επιβεβλημένη, υπό την έννοια ότι το 70% της θέασης στο YouTube γίνεται μέσω των κινητών τηλεφώνων. Κι αυτό είναι ένα ποσοστό εξαιρετικά εντυπωσιακό για να το αγνοήσει κανείς…

Εξαιρετικά εντυπωσιακά, άλλωστε, είναι και τα στοιχεία της υπεύθυνης για το YouTube εταιρείας, της Google, που αφορούν στη δυναμική του. Είναι πράγματι απίστευτο πόσο πολλοί άνθρωποι το προτιμούν σε σύγκριση με άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες. Σύμφωνα με τα εν λόγω στατιστικά, περισσότεροι από 1,9 δισεκατομμύρια άνθρωποι «μπαίνουν» κάθε μήνα στο YouTube και παρακολουθούν βίντεο που ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο ωρών κάθε μέρα!

Νεαρής ηλικίας χρήστες

Τα στοιχεία αυτά είναι από μόνα τους ενδεικτικά της δυναμικής της πλατφόρμας, πόσο μάλλον αν συνδυαστούν με το γεγονός ότι οι χρήστες του YouTube είναι νεαρής ηλικίας (και, ως γνωστόν, οι μικρότερες ηλικιακά γενιές αποτελούν το πλέον περιζήτητο target group των διαφημιστών).

Οι ηλικίες αυτές προτιμούν, άλλωστε, περισσότερο τα κανάλια του YouTube από τα παραδοσιακά τηλεοπτικά κανάλια. Ενδεικτικά και τα επίπεδα θέασης, αλλά και οι προβολές που έχουν οι διαφημίσεις που δημοσιεύονται αποκλειστικά στο YouTube.

Μάλιστα, σε έναν μόνο χρόνο τα κανάλια στο YouTube έχουν αυξηθεί κατά 70%, ενώ αξιοσημείωτη είναι και η αύξηση κατά 75% των καναλιών με περισσότερους από 1 εκατομμύριο συνδρομητές. Και δεν είναι μόνο αυτοί που ανεβάζουν περιεχόμενο, αλλά και αυτοί που σχολιάζουν, οι οποίοι επίσης αυξάνονται. Αυτό σημαίνει διαδραστικότητα, σημαίνει συμμετοχή, σημαίνει προσωπική εμπειρία…

Το YouTube αποτελεί σήμερα «θησαυρό» στην ταχέως αναπτυσσόμενη ψηφιακή διαφημιστική αγορά και ως εκ τούτου η διερεύνηση τρόπων που θα προσελκύσουν ακόμη περισσότερους χρήστες είναι επιβεβλημένη.