Προκειμένου να επικοινωνήσουν πιο ολοκληρωμένα το προϊόν/υπηρεσία που επιθυμούν να παρουσιάσουν στους πελάτες τους, πολλές εταιρείες επιλέγουν την κατασκευή εταιρικών ιστοσελίδων. Σε πολλές περιπτώσεις, οι εταιρικές ιστοσελίδες αποτελούν την κύρια μορφή της διαδικτυακής διαφήμισης και πλέον αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στη χάραξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής στο πλαίσιο της εταιρικής διαφήμισης.

Στόχος της κατασκευής ιστοσελίδων είναι ουσιαστικά η ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού σχετικά με την ύπαρξη και τη διάθεση του προσφερόμενου αγαθού προκειμένου να ενισχύσει τη θέση του στην αγορά. Όμως, δεν λείπουν παράπλευρες σκοπιμότητες, όπως η ανταγωνιστική διαφήμιση του προϊόντος, αλλά και η απλή υπόμνηση στο κοινό σε περίπτωση που το προϊόν έχει κυκλοφορήσει παλιότερα στην αγορά ή με άλλα χαρακτηριστικά. Με την ενσωματωμένη δυνατότητα λειτουργίας 24ωρου e-shop, μάλιστα, δίνεται η ευκαιρία για πωλήσεις που δεν οριοθετούνται από τους παραδοσιακούς περιορισμούς της πώλησης σε ένα φυσικό κατάστημα.

Από την άλλη, η κατάταξη στις δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης παίζει σημαντικό ρόλο στην επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων. Αυτός είναι ο κύριος λόγος άλλωστε που οι διαφημιστικές εταιρείες και οι εταιρείες μάρκετινγκ δίνουν “γη και ύδωρ” για ένα καλό πλασάρισμα. Η καταμετρημένη επισκεψιμότητα με οργανωμένα και αξιόπιστα διαδικτυακά εργαλεία είναι σε θέση να σχηματίσει μια καλή εικόνα για την τοποθέτηση του προϊόντος στην καταναλωτική συνείδηση.

Είναι το Internet μια αστείρευτη ευκαιρία για διαφήμιση;

Ισχύει σε μεγάλο βαθμό και για του λόγου το αληθές αξίζει να ρίξει κανείς μια ματιά στην ανεπιθύμητη ηλεκτρονική αλληλογραφία του. Προσφορές, εκπτώσεις, διαγωνισμοί, mailing lists και συνδρομές σε αμέτρητες σελίδες, αποδεικνύουν πως το εταιρικό μάρκετινγκ έχει αντιληφθεί για τα καλά πως στην ηλεκτρονική επικοινωνία βρίσκεται το τώρα και το αύριο του εμπορίου. Διαφημιστικά banners, εταιρικοί Facebook λογαριασμοί, σελίδες, ομάδες, επιχορηγούμενες διαφημίσεις στη ροή του newsfeed ή στο YouTube, influencers στο Ιnstagram, όλα δείχνουν πως το αξιοποιήσιμο εμπορικά υλικό είναι τεράστιο. Πλέον, κάθε διαδικτυακή επίσκεψη σε ιστοσελίδα ή μέσο κοινωνικής δικτύωσης κάνει τον καταναλωτή πιο εύκολα αναγνωρίσιμο στις διαφημιστικές εταιρείες, καθώς με ένα κλικ σκιαγραφείται πιστότερα το καταναλωτικό του προφίλ.