56 Isles Aegean Wit – Το σωστό marketing και η υψηλή ποιότητα αποδίδουν

Το φαγητό και το ποτό αποτελούν βασικές ανάγκες για τον άνθρωπο, αλλά και κομμάτι της ψυχαγωγίας. Γι’ αυτό και σε αυτές τις ανάγκες έχει βασιστεί μια ολόκληρη βιομηχανία με τεράστια κέρδη σε παγκόσμιο επίπεδο. Αν σκεφτείτε για μια στιγμή όλους τους κρίκους της αλυσίδας του φαγητού και

Τα Συναισθήματα που Γεννά Μια Διαφήμιση

Οι διαφημίσεις στοχεύουν στην αφύπνιση του θυμικού του κοινού τους, γεγονός που είναι πλήρως κατανοητό. Χωρίς συναισθηματική φόρτιση, οι καταναλωτές θα επέλεγαν με βάση τις πραγματικές τους ανάγκες και δεν θα μπορούσαν να επηρεαστούν από οτιδήποτε άλλο. Επομένως, ο κλάδος της διαφήμισης δεν θα ήταν αναγκαίος και

Online Marketing: Γιατί το περιεχόμενο έχει σημασία

Εκατομμύρια επί εκατομμυρίων είναι τα κείμενα που αναρτώνται καθημερινά στο Διαδίκτυο. Ο μεγάλος όγκος πληροφοριών, ο απίστευτος «πλουραλισμός» στη διαδικτυακή έκφραση και η πραγματικά εντυπωσιακή ροή στο online περιεχόμενο, του οποίου η ανανέωση μοιάζει να είναι ατέρμονη, έχουν δημουργήσει τη λεγόμενη «σύγχυση περιεχομένου», φαινόμενο που δυστυχώς… βλάπτει

Χρησιμοποιώντας το YouTube για Διαφήμιση

Οι διαφημιστικές εταιρείες όλου του κόσμου θα έκαναν τα πάντα, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση στους πιο διάσημους YouTubers. Καθώς η τεχνολογία εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς, είναι φυσικό ολοένα περισσότεροι να εξοικειώνονται με τα μέσα που έχει να μας προσφέρει. Το διαδίκτυο αποτελεί σαφώς τη δημοφιλέστερη πτυχή της

Γίνεται διαφήμιση χωρίς μουσική;

Όλοι συμφωνούν: η μουσική μιας διαφήμισης πολλές φορές είναι τόσο σημαντική όσο η ίδια η διαφήμιση. Πράγματι, πολλές φορές ακούμε ένα τραγούδι και ενστικτωδώς φέρνουμε στη μνήμη μας το προϊόν το οποίο συνόδευε σε αντίστοιχη διαφήμιση. Ποιος δεν θυμάται άραγε τη δική μας Λία Βίσση και το

Αυξάνονται οι τουρίστες που “αναζητούν” Κύπρο στο Διαδίκτυο

Στον εντυπωσιακό αριθμό των περίπου 100 εκατομμυρίων ανέρχονται κατά μέσο όρο τον χρόνο οι αναζητήσεις στο Google από χρήστες του Διαδικτύου που αναζητούν διάφορες πληροφορίες για τον τουρισμό στην Κύπρο. Κι ο αριθμός αυτός βαίνει κάθε χρόνο αυξανόμενος. Μάλιστα, η αύξηση στις διαδικτυακές αναζητήσεις για Κύπρο είναι

Η Ψυχολογία στην υπηρεσία της Διαφήμισης

Ο ψυχολογικός παράγοντας παίζει σπουδαίο ρόλο στο κομμάτι της διαφήμισης, καθώς η ψυχολογία σχετίζεται άρρηκτα με τη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Ένα προϊόν για να γίνει δημοφιλές πρέπει να επηρεάσει την άποψη των καταναλωτών με τρόπο θετικό και να αποτυπωθεί στη μνήμη τους ως κάτι που πρέπει

Όταν μια διαφήμιση διχάζει…

Τι θα μπορούσε να περιέχει μία διαφήμιση προϊόντων για ανδρική περιποίηση, ώστε να προκαλέσει εκατοντάδες χιλιάδες αρνητικά σχόλια και την οργή τόσο πολλών ανδρών που θεωρούν ότι τους προσβάλλει; Ας τα πάρουμε από την αρχή. Εδώ και χρόνια η γνωστή εταιρεία προϊόντων για ανδρική περιποίηση Gilette έχει

Η διαφήμιση στην εποχή του YouTube

Με τις κάθετες διαφημίσεις αλλά και τις bumper ads των 6 δευτερολέπτων, το YouTube δημιουργεί νέα δεδομένα για διαφημιστές και διαφημιζομένους. Θέλοντας να αξιοποιήσει τη θεαματική αύξηση των χρηστών του, αναζητά τρόπους για να αυξήσει με κάθε τρόπο και τα νέα διαφημιστικά εργαλεία που ενσωματώνει. Μετά την

Ο τεράστιος αντίκτυπος της διαφήμισης στην κοινωνία

Η διαφήμιση κατέχει αδιαμφισβήτητα τεράστια δύναμη. Μια επιτυχημένη διαφήμιση έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει εκατομμύρια θεατές κι αυτό είναι κάτι πραγματικά σπουδαίο. Συνήθως, το κέρδος από μια διαφήμιση ερμηνεύεται με οικονομικά στοιχεία και ποσοτικά δεδομένα. Αν η διαφήμιση είναι καλή και το προϊόν τόσο καλό όσο το