Η διαφήμιση στην εποχή του YouTube

Με τις κάθετες διαφημίσεις αλλά και τις bumper ads των 6 δευτερολέπτων, το YouTube δημιουργεί νέα δεδομένα για διαφημιστές και διαφημιζομένους. Θέλοντας να αξιοποιήσει τη θεαματική αύξηση των χρηστών του, αναζητά τρόπους για να αυξήσει με κάθε τρόπο και τα νέα διαφημιστικά εργαλεία που ενσωματώνει. Μετά την

Ο τεράστιος αντίκτυπος της διαφήμισης στην κοινωνία

Η διαφήμιση κατέχει αδιαμφισβήτητα τεράστια δύναμη. Μια επιτυχημένη διαφήμιση έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει εκατομμύρια θεατές κι αυτό είναι κάτι πραγματικά σπουδαίο. Συνήθως, το κέρδος από μια διαφήμιση ερμηνεύεται με οικονομικά στοιχεία και ποσοτικά δεδομένα. Αν η διαφήμιση είναι καλή και το προϊόν τόσο καλό όσο το