Εκατομμύρια επί εκατομμυρίων είναι τα κείμενα που αναρτώνται καθημερινά στο Διαδίκτυο. Ο μεγάλος όγκος πληροφοριών, ο απίστευτος «πλουραλισμός» στη διαδικτυακή έκφραση και η πραγματικά εντυπωσιακή ροή στο online περιεχόμενο, του οποίου η ανανέωση μοιάζει να είναι ατέρμονη, έχουν δημουργήσει τη λεγόμενη «σύγχυση περιεχομένου», φαινόμενο που δυστυχώς… βλάπτει σοβαρά τους σκοπούς των διαφημιστικών πρακτορείων!

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική έρευνα της παγκόσμιας διαφημιστικής εταιρείας Havas, to 60% του περιεχομένου, το οποίο διοχετεύουν στο Διαδίκτυο οι διαφημιστικές, έχει ελάχιστη έως μηδενική αξία για τους τελικούς αποδέκτες. Με άλλα λόγια, το «μήνυμα» της εκάστοτε διαφημιστικής καμπάνιας δεν «περνά» και τόσο εύκολα στο, υποψιασμένο πλέον, κοινό.

Επιπλέον, η πιο «επιθυμητή» για τους διαφημιστές μερίδα του αγοραστικού κοινού, οι νεαρής ηλικίας καταναλωτές, δήλωσαν –και μάλιστα στο εντυπωσιακό ποσοστό του 84%– ότι αποστρέφονται τη διαφήμιση. Άλλωστε, η εξοικείωσή τους με το διαδικτυακό περιεχόμενο έχει ως αποτέλεσμα να αναγνωρίζουν άμεσα τα κείμενα τα οποία έχουν καθαρά διαφημιστικό περιεχόμενο και να τα απορρίπτουν σχεδόν εξαρχής.

Αυθεντικό περιεχόμενο

Αν μάλιστα αναλογιστεί κανείς ότι το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι ένας από τους τρόπους που προτείνονται ώστε οι επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, τότε πρέπει να αναδειχθεί ακόμη περισσότερο η σημασία που έχει το ίδιο το περιεχόμενο. Η δημιουργία δηλαδή ενός αυθεντικού περιεχομένου, πρωτότυπου και μοναδικού, ενός περιεχομένου που θα έχει δημιουργηθεί για να «περάσει» με έξυπνο τρόπο και όχι εξόφθαλμα το διαφημιστικό μήνυμα.

Πρόκειται για ένα περιεχόμενο που μπορεί να δίνει χρηστικές πληροφορίες, να επιμορφώνει για ένα θέμα, να «ντύνει» με διάφορα άλλα σχετικά θέματα το ίδιο το διαφημιζόμενο προϊόν. Αυτό που επιδιώκεται, σε κάθε περίπτωση, είναι τα κείμενα αυτά να αντικατοπτρίζουν το προφίλ και το ύφος της συγκεκριμένης διαφημιζόμενης εταιρείας, ενδυναμώνοντας και την αναγνωρισιμότητά της.

Με τον τρόπο αυτό, «χτίζεται» μια σχέση μεταξύ της διαφημιζόμενης εταιρείας και των καταναλωτών, αυξάνεται η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της, επομένως και οι πιθανοί αγοραστές. Για τους λόγους αυτούς, οι διαφημιστικές δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση στο content marketing.